مهاجم جدید پرسپولیس حرف های گذشته را تکذیب کرد/ هرگز نگفتم استقلالی هستم!

مهاجم جدید پرسپولیس که از باشگاه راه آهن به این تیم آمده در مورد یک شایعه جدی شفاف سازی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی علیپور مهاجم جوانی است که شب گذشته (سه شنبه شب) با دریافت رضایتنامه اش از راه آهن به پرسپولیس آمد. اما در مورد این بازیکن، یک اتفاق جالب رخ داده است.

 

علیپور همان بازیکنی است که فصل قبل و در حساس ترین بازی پرسپولیس مقابل راه آهن، دیداری که سرخپوشان با کسب برد در آن می توانستند به قهرمانی در لیگ برتر برسند، دروازه نیلسون را باز کرد و نگذاشت تیم علی دایی بالاتر از جایگاه دومی در جدول رده بندی لیگ گذشته قرار بگیرد. 
این بازیکن بعد از اتمام بازی و در جمع خبرنگاران گفت: «من استقلالی هستم و خوشحالم که به عنوان یک استقلالی نگذاشتم پرسپولیس به راحتی قهرمان لیگ شود.» 
همین مساله کافی بود علیپور در بدو ورود به پرسپولیس با مشکلات عجیبی مواجه شود ولی این بازیکن شب گذشته و بعد از عقد رسمی قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: «نمی دانم چرا چنین موضوعی برای من به وجود آمده است. من هرگز نگفتم استقلالی هستم و اصلا آن روز با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکردم! حالا هم اگر کسی در آن روز از قول من نوشته استقلالی هستم، این موضوع را تکذیب می کنم چون از کودکی طرفدار پرسپولیس بودم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.